3D Christmas Cottage Screensaver - اسکرین سیور سه بعدی کلبه کریسمس

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

3D Christmas Cottage Screensaver - اسکرین سیور سه بعدی کلبه کریسمس

اسکرین سیور سه بعدی کلبه کریسمس یکی از زیبا ترین محافظ صفحه نمایش های است که تا به حال ساخته شده است و سایت دانلود رایگان به دلیل نزدیک شدن به سال نو میلادی آن را به طور رایگان در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. امیدواریم از دانلود رایگان این اسکرین سیور رایگان لذت ببرید.

3D Christmas Cottage Screensaver - اسکرین سیور سه بعدی کلبه کریسمس

خصوصیات اسکرین سیور سه بعدی کلبه کریسمس 3D Christmas Cottage Screensaver

  • کلبه روستایی بسیار زیبا در هوای برفی بسیار زیبا
  • دانه های برف بسیار زیبا با قابلیت تنظیم شدت باد و تعداد دانه های برف
  • چراغهای رنگی بر روی کلبه و درختان کریسمس
  • همراه با پرنده ها و خرگوش های کوچولوی بازیگوش
  • همراه با صدای دلنشین طبیعت
  • دارای 3 عدد کلبه روستایی بسیار زیبا
  • دانه های برف بسیار بسیار زیبا در شب کریسمس
  • قابلیت های بسیار با تنظیمات پیشرفته


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:3D Christmas Cottage Screensaver - اسکرین سیور سه بعدی کلبه کریسمس,ساعت 22:43  توسط محمدصابر مشایخی 

Christmas Paradise Screensaver 3.0 - اسکرین سیور بهشت کریسمس

تعطیلات کریسمس در آیین مسیحیت یک حال و هوای دیگر دارد که برف و جشن های مرتبط، چهره ای زیبا به آن می بخشد و روز های به یاد ماندنی را به جا می گذارد. سایت دانلود رایگان نرم افزار دانلود محافظ صفحه نمایش زیبایی را پیشنهاد می کند که رویای واقعی یک کریسمس برفی را برای کامپیوتر شما تداعی می کند.
این محافظ صفحه نمایش فوق العاده کریسمس، احساس سحر و جادو از تعطیلات کریسمس را به شما القاء می کند. همه چیز با برف پوشانده شده و طبیعت در انتظار رخ دادن معجزه می باشد. درخت بزرگ کریسمس در وسط این محیط آرام و موزیک پس زمینه در این حال و هوای منحصر به فرد تعطیلات بسیار دلچسب را به نمایش گذاشته است. بابانوئل به طور قطع به این محل با شکوه خواهد آمد. از تماشای 7 صحنه زیبا، حیوانات، درخت کریسمس و بسیاری از انیمیشن های دیگر لذت ببرید.

Christmas Paradise Screensaver 3.0 - اسکرین سیور بهشت کریسمس

حداقل سیستم مورد نیاز

  • ویندوز: 95/98/ME/2000/XP/2003/Vista
  • پردازنده: 500 MHz
  • آداپتور گرافیکی: 32 مگابایت حافظه


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:Christmas Paradise Screensaver 3,0 - اسکرین سیور بهشت کریسمس,ساعت 22:42  توسط محمدصابر مشایخی 

3D Animated Tropical Storm Screensaver 2.0 - اسکرین سیور طوفان گرمسیری

طوفان عبارتست از آشفتگی شدید جوی و اختلال شدید فشار هوا. گاه بر اثر برخورد دو جبهه هوای سرد و گرم، طوفانی به وقوع می‌پیوندد که می‌تواند موجب قطع درختان، خرابی ساختمانها و شکستن شیشه‌ها شود. گردباد در نقاط مختلف به صورت تندباد، گردباد دریایی یا گردباد خشکی ظاهر می‌شوند. وقوع طوفان اغلب با باران‌های شدید و سیل‌آسا همراه است. طوفان‌های عظیم و گردبادهای دریایی معمولا در عرضهای نزدیک به استوا رخ می‌دهند و از قدرت تخریب زیادی برخوردارند. سایت نرم افزاری دانلود رایگان در این مطلب برای شما اسکرین سیور طوفان گرمسیری را تهیه کرده است که یک اسکرین سیور رایگان است که می توان از تصاویر متحرک آن همراه با صدای زیبای باران و جنبش نخل های ساحلی یک حس هیجان انگیز را ایجاد کرد. امیدواریم از دانلود رایگان این محافظ صفحه نمایش از سایت فری دانلود لذت ببرید.

3D Animated Tropical Storm Screensaver 2.0 - اسکرین سیور طوفان گرمسیری


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:3D Animated Tropical Storm Screensaver 2,0 - اسکرین سیور طوفان گرمسیری,ساعت 22:41  توسط محمدصابر مشایخی 

اسکرین سیور آکواریوم سه بعدی بسیار زیبا

اسکرین سیور موضوعی که امروز برای همه کاربران آشناست. ابداع ScreenSaver از آنجا صورت گرفت که وقتی رایانه ای به مدت طولانی مورد استفاده قرار نمی گرفت مانیتور و سایر لوازم به همان اندازه برق استفاده می کردند و این باعث خرابی قطعات و مصرف زیاد برق بود. از این رو اسکرین سیور ها ابداع شدند تا در صورتی که در یک بازه ی زمانی از رایانه استفاده نشود به صورت خودکار رایانه به حالت اسکرین سیور انتقال یابد و مصرف برق را کاهش دهد و از خرابی قطعات رایانه جلوگیری کند. اسکرین سیور هایی که هم اینک به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل ها قرار می گیرد از جذابیت و نمای خوبی برخوردار نیستند از این رو کاربران به دنبال نرم افزار هایی هستند تا بتوانند این اسکرین سیور ها را خود طراحی کنند. اما ما در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان امروز برای شما نرم افزار SereneScreen Marine Aquarium را مهیا نموده ایم که بدون نیاز به طراحی یک ScreenSaver زیبا، جذاب و کم حجم به رایانه شما اضافه خواهد کرد.
با دانلود اسکرین سیور مشاهده خواهید کرد که این اسکرین سیور به صورت یک آکواریوم زیبا، طبیعی و کاملا سه بعدی می باشد و تمام اجزاء موجود در این آکواریوم از ماهی ها تا صدف ها و ... قابل حذف و اضافه کردن هستند از این رو جذابیت این محافظ صفحه نمایش بیشتر و بیشتر خواهد شد. این اسکرین سیور آکواریوم Aquarium ScreenSaver بسیار طبیعی ساخته شده است و اضافه کردن صوت ها و صدای آب به این اسکرین سیور آکواریوم آن را طبیعی تر جلوه می دهد. با دانلود محافظ صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد که این محافظ صفحه نمایش Aquarium ScreenSaver قابلیت اضافه کردن زمان و تاریخ به گوشه آکواریوم را نیز داشته و شما می توانید به راحتی زمان و تاریخ را نیز در اختیار داشته باشید. امیدوارم با دانلود اسکرین سیور آکواریوم بتوانید نهایت لذت را ببرید و شادابی را به کامپیوتر خود بیاورید.

SereneScreen Marine Aquarium 3.1.5563 - اسکرین سیور آکواریوم سه بعدی بسیار زیبا


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:اسکرین سیور آکواریوم سه بعدی بسیار زیبا,ساعت 22:40  توسط محمدصابر مشایخی 

Cyberfish 3D Screensaver 1.0.2 - اسکرین سیور ماهی سایبری

مانیتور خود را به یک آکواریوم سه بعدی تخیلی تبدیل کنید! سایت نرم افزار دانلود رایگان اسکرین سیور متفاوتی را معرفی کرده که سرگرمی تماشایی از آینده را به نمایش در می آورد. این محافظ صفحه نمایش مانیتور شما را به یک آکواریوم عجیب تبدیل میکند که ماهی های مکانیکی با حرکات هوشمندانه و حیرت انگیز در حال شنا میان اشکال عجیب از آیندگان هستند. شما می توانید این اسکرین سیور ماهی سایبری سه بعدی با گرافیک فوق العاده را بر روی ویندوز های Win XP/2000/Vista/Win 7 نصب کنید و از Cyberfish 3D Screensaver لذت ببرید.

Cyberfish 3D Screensaver 1.0.2 - اسکرین سیور ماهی سایبری


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:Cyberfish 3D Screensaver 1,0,2 - اسکرین سیور ماهی سایبری,ساعت 22:38  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد